Strömsholm LA

Postat den: 2015-11-14 @ 18:53:48 | Tävlingar | Kommentarer (0)

Vilken fantastisk känsla jag har haft hela dagen. Han var så fin på framridningen, lyssnade så bra och var riktigt taggad. Han hoppade otroligt på framhoppningen och var lika taggad där. Väl inne på banan var han också väldigt taggad. Dock hade jag inte min avståndsbedömning med mig uppenbarligen då vi kom nära på 2-3 hinder och på grund av det fick vi ett pet. Men Bob var helt amazing så nöjd ändå!
 
Alla andra starter jag har gjort med Bob har det alltid gått skit på framridningen och framhoppningen, han har inte haft någon bjudning över huvudtaget eller svarat på kvicka hjälper. Just nu är jag så otroligt lycklig över den utvecklingen vi har gjort och 4fel är väl ändå inte så mycket att noja över. Skulle gärna satt en nolla men, det kan man inte alltid göra.
  

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan