Vilken otrolig ponny jag har!

Postat den: 2015-11-13 @ 23:34:54 | Vardag | Kommentarer (0)

Alltså det är så sjukt härligt och häftigt. När jag fick hem Bob gick han inte fram för skänkeln, det var som att sparka runt på en tunna. Men idag WOW han tar för sig, lyssnar direkt på skänkeln och är eftergiven. Vilken ponny han har blivit efter allt slit. Visst vi har en lång väg kvar men vi har kommit en bra bit på vägen.
 
Kunde sitta och rida galoppombyten på serpentiner, visst att de kanske inte var helt korrekta men han gjorde dom fortfarande utan att landa i korsgalopp. Han brukar bara flamsa iväg när jag försöker göra byten men inte idag minnsan. Han hade även ett väldigt stort register i galoppen idag och tog hjälpe direkt. Han gick väldigt stadigt och jag kunde fokusera på min egna sits. Känns så bra inför imorgon, hoppas verkligen att jag har samma känsla imorgon på tävlingen.
 
Nu på kvällskvisten var hela familjen och såg James Bond, för att vara en sån film så var den faktiskt bra. Ingen film som jag själv skulle sätta mig och titta på självmant men ändå! Det var i varje fall mysigt att göra nått tillsammans allihopa.
 
 
Min prins!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan