Back in bussnies

Postat den: 2015-10-20 @ 13:48:00 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu, det var inte igår!
 
Nästan precis 11 månader sen faktiskt och mycket har hänt under denna tid. Jag går nu sista året i gymnasiet och snart väntar min framtid runt hörnet och beslut måste fattas, vad jag vill göra resten av livet. Så sjukt kul och spännanade samtidigt som det skrämmer skiten ur mig.
 
Jag har även under detta år lyckats tagit tre körkort (A1, A2 och B) och det fjärde är på gång. Våran transport och bil kräver att man har BE-körkort så det är vad som står på tur, måste ju kunna köra runt på Bob själv. Har kommit väldigt långt i teorin så snart väntar en uppskrivning.
 

Bob och jag är tillbaka på banan efter ett halv år då jag bara fokuserat på att stärka honom. Han har höjt ryggen, fått mycket mer muskler och under halsen börjar försvinna sakta men säkert. Jag har ägnat mycket tid åt tömkörning för att stärka honom utan ryttare på ryggen och gått mycket off road samt i bakckar. Ända sen jag brörjade rida igen efter allt detta så har jag bara ridit varannan dag vilket jag fortfarande gör.
 
Ridskolechefen på trolldal har och hjälper mig väldigt mcyket med bob. Jag är på jakt efter yttligare en hopptränare har testat Pontus Westergren och Klaas Stiksma änsålänge och är välidgt nöjd med träningen för Klaas. Kommer såklart fortfarande träna för Jannica men vill åka och se lite mer runt omkring och få mer insperation!
 
Hoppas nu att ni vill hänga med på min och Bobs fortsatta resa på denna blogg! 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan