BODA BORG

Postat den: 2015-10-23 @ 11:03:06 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu, igår var jag så otroligt trött efter en rolig dag på Boda Borg. Jag skittade ut Bob i skogen och bara myste, han skrittade i ett jäkla tempo då får man vara glad för det händer inte ofta haha. Var hos min farbror och hade en genomgång om hur deras hus fungerar och vad alla djur ska äta osv. Jag ska nämligen bo där under höstlovet, vilket ska bli spännande!
 
Hade morgonen i stallet så vart en tidig morgon, var så trött hade jättesvårt att komma upp från sängen. Det har dock varje morgon men idag var det lite extra jobbigt. Annette hjälper mig med Bobbi när jag slutat skolan. Imorgon ska jag skriva högskoleprovet, skjut mig! Gjorde det förra året oxå vilket gick skit och var svin jobbigt... Så ser inte fram emot det alls, men ska ladda upp med massa gott att äta hela dagen.
 
 
Delar med mig av en standard öron bild, bland alla höstlöv!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan