Dagens bravader

Postat den: 2015-10-20 @ 21:27:44 | Vardag | Kommentarer (0)

Min dag betod av en skoldag som slutade 12.30, har fått ett väldigt chill schema nu sista året på gymnasiet. Därefter åkte jag hem pluggade lite matte och körkort, för att sedan åka och ta in alla hästar i regnet. Bobbi fick ta det lungt idag eftersom att han tävlade i söndags och igår tränade vi för Klaas. 
 
Klippte även en häst i stallet, det är min nya plikt på anläggeningen skulle man kunna säga. Jag tycker bara det är roligt så gör inget för mig! Hade även kvälls fodringen i stallet. I Bakfickan (stallet bob står uppstallad i) är vi just nu 7 hästar så det blir totalt 17 pass i månaden typ och denna vecka och nästa har jag lyckats klämma in massor av pass i stallet. 3 boxar står alltså tomma, under i princip hela sommarvar vi bara 5 hästar vilket dock inte gjorde mig nått då det gick så fort.
 
Planen med bob denna vecka:
må- Klaas träning
ti- skritta
on- rida med Amanda
to- skritta
fr- Annette hjälper mig
lö- skritta
sö- rida
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan