Gjorda tävlingar i år

Postat den: 2015-10-21 @ 10:16:00 | Tävlingar | Kommentarer (0)

18 OKTOBER
Startade en La med 6 fel, fick ett stopp. Gjorde en felbedömning efter framhoppningen om att inte spänna sadelgjorden ett hål till utan lät det var. 3:an och 4:an var en linje och påväg mot 4:an gick han högervänsterhöger och visste inte vart han skulle eller vad han skulle hoppa så då tog det stopp. Resten av rundan kämpade jag för att hålla sadeln på rätt plats, trotts detta lyckades vi ta oss runt min kämpe♥
 
10 OKTOBER
Hoppade en Lb och en La. Gick nolla i båda klassrna och hade en bra känsla. Vi tog en 5:e plats i Lb:n (red bara för en nolla) och en 2:a plats i La:n. 
 
 
26 SEPTEMBER
Hoppade en Lb som vi nollade. I La:n var han trött och tittade på precis allt så fick inte fram honom för skänkel överhuvudtaget, det resulterade i ett stopp, ett pet och ett tidsfel.
 
11 SEPTEMBER
Red en Lc (clearound) och en Lb. Lc:n nollade vi. I Lb:n fick vi ett pet i omhoppningen men det räkte till en 2:a plats.
 
15 FEBRUARI 
Vi startade en La och gick nolla. Det var då vi kvalade MSVB!!
 
 
 
1 FEBRUARI
Hoppade en Lb och La. Gick nolla i Lb och vann klassen. I La:n fick jag ett nedslag men kom ändå två.
 
Sammanfattningsvis så har de få starter jag gjort i år gått riktigt bra och jag väldigt nöjd med våra resultat!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan