Helg

Postat den: 2015-10-26 @ 11:15:30 | Vardag | Kommentarer (0)

I Lördags skrev jag högskoleprovet, så jobbig dag! Man blir så sjukt trött efter lunchen när man har två prov kvar att skriva. Hoppas att det gick bättre än sist i varje fall. Bob och jag gick på promenad.
 
Igår så flyttade jag ut till min farbror med Kristin. Jag hann med att ta hand om Bob och följa med till Kristins  medryttarhäst Lisa, sen åkte vi till mamma och pappa som bjöd oss på kvällsmat. Red Bob på utebanan och hade mest fokus på min egna sits. Hoppade även två små kryss med varierade galoppsprång, då det stod framme. Känndes helt okej, men det går ju så mycket bättre när man har någon som säger till en hela tiden då man lätt glömmer saker..
 
Idag så har vi hoppat lite studsmatta och badat i poolen. Resten av dagens agenda är att äta lunch hos farmor, gå promenad och fixa till Bobbi. 
 
2år utan min lilla prins så jag saknar honom! ♥
Tillbaka till startsidan