Onsdag

Postat den: 2015-10-21 @ 22:53:00 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu, dagen börjar lida mot sitt slut. Jag har idag varit i skolan som vanligt, slutade klockan 15.50 så var en låååång dag. Red ut i skogen Amanda gjorde mig sällskap. Börjar bli så mörkt ute på kvällarna helt sjukt! Åkte direkt till städjobbet och fixade det efter stallet. Hemma åt jag bara lite mat som var otroligt stark, bränndes i munnen efteråt. Tittade lite på Bonde söker fru samtidigt, för att sedan åka tillbaka till stallet och fodra hästarna. Nu väntar jag på att PH ska sändas så jag kan lägga mig i sängen och tittat på det. 
 
Imorgon väntar en dag på Bodaborg med skolan, vilket ska bli skoj! Var länge sen jag var där, men det är alltid lika roligt. Bob ska skrittas ut imogron, han var värd tre dagara lite lungnare efter söndagens och måndagens hoppning. Annars så händer det väl inte speciellt mycket annat skoj i mitt liv, så hejsvejs! 
 
 
Saknar sommaren!!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan